280210

tänkte bara slänga in ett litet inlägg för det var ett bra tag sen, som alltid! har mina perioder då jag verkligen inte känner för att blogga och perioder då jag känner fört.

så en liten kort sammanfattning av vad som hänt:
veckan gick hyffsat fort, hade 3 prov och 2 inämmningsuppgifter så mesta tiden gick till att plugga. i tisdags var jag i skövde en sväng med hanna , i fredags så var det ålle , kvällen var helt okej :) i lördags så åkte jag och hanna till göteborg, köpte inget utan spara det istället tills nästa månad. idag så var jag , cecilia, mamma, pappa och morfar i herrjunga och fika.



Kommentarer
Postat av: Camilla

Va? Har ni vart i Herrljunga? Det visste inte jag.. men det är väl inte ovanligt. Haha!

2010-03-02 @ 23:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0