del 2

Onsdag: på onsdagen så åkte vi in till sousse centrum för att gå i medinan och moskén. medinan är som en slags marken i smala gator. och inne på moskén så fick man inte visa axlarna elr knäna så jag fick gå i t-shirt och leggins hela dagen, galet varmt var det! sen tog vi lilla tåget hem och solade och badade resten av dagen, på kvällen blev det som vanligt att gå ner till resturangen och äta.

jag fick testa at väva matta

& fick sedan ett armband

outfiten på kvällen

Torsdag: På torsdagen gjorde vi inget typ, låg vid poolen hela dagen och var även nere vid havet en stund. Vi beställde även resan till Tunis.

Torsdagskvällens outfit

Fredag: Fredagen såg typ likadan ut som torsdagen. på kvällen åt vi först och sedan gick vi en sväng vilket vi även gjorde de flesta andra kvällarna. Vi spelade poker vilket vi också gjorde även de andra flesa kvällarna ;p

Fredagens outfit

Lördag: På lördagen hade vi beställt resan till Tunis som är Tunisiens huvudstad. vi fick gå upp kl halv 7, så då var vi först till frukosten. sen gick bussen hid 20 i 8, bussresan tog ca 2 timmar. när vi väl var där så fick vi först gå i Tunis medina. sen ta bussen igen runt 12 för att åka och äta på ett hotell. sen blev det bussen igen då vi skulle åka till en liten by som hette typ Kartagon där det var mycket vacker utsikt över havet. sen tog vi bussen hem igen till sousse.

Fredageskvällens outfit

Söndag: sista dagen:( vi pressade hela dagen lång vid poolen. sen senare mot kvällen så gick vi ner till stranden/havet för att ta lite kort och så.

sista kvällens outfit

Måndag: Vi fick vakna runt halv 3 på natten för att ta transfern till flygplatsen. 20 i 7  så lyfte planet hem till sverige. nör vi klev av i svergie så var det 13 grader, yippie!