Hårfärg? Frisyr?

ja, nu har det gått så långt som det inte fick. mitt hår har fått alldeles för slitnatoppar. så nu har jag tänkt att jag ska ringa och boka en klipp / och färg tid i veckan. men vet inte ännu hur jag ska klippa eller färga håret. trött på vara blondin utan ens ha några andra färger i håret, så nu ska det bli ändring på det vare tänkt ;)
med själva frisyren kommer det nog inte bli en stor skillnad med men med hårfärgen ska det bli det iallafall. jag ska lägga upp en bild på hur jag kan tänka mig så får ni se :)



Mitt hår nu. rätt tråkigt men ändå rätt bra för man kan göra många frisyrer med det...


& så här skulle jag vilja att mitt hår såg ut! mellanblondt men ändå lite mörkare, och att det skifftar i olika nyanser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0