inlägg från mobilen

Jag har precis lyckats få igång Internet på mobilen efter nu ca 3 veckor som jag har haft den:) Men iallafall så, det har blivit höst ute, känns ju sådär! Bra med hösten: - det blir mysigare när det blir mörkt fort ute - julafton och allt roligt som händer runt om julen kommer snart:) Dåligt med hösten: - alltid kallt, blåsigt eller regnigt ute - man måste börja använda jackor och lite jobbigare kläder Men nu ska jag sova, imorgon ska jag upp kl 8 sen så ska pappa köra mig in för vi ska ta ut pengar och så för på eftermiddagen sen ska jag klippa / färgade mitt hår. Så imorgon är det förhoppningsvis sista gången som ni ser mig som blond för ett tag :D Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0