Panka & Skövde

Hallojsan

dagen började med att jag vaknade och åt frukost och fixade iordning mig. sen tog jag moppen ( som jag för övrigt inte använd på  över en månad, så den vart väldigt trög) in till stan där jag mötte upp amanda vid form. vi åkte direkt upp till panka för att sola & bada, väl där så doppade vi oss direkt. sen solade vi ett tag och så =) efter tag kom även elias och sebastian, så det var ju trevligt! vid halv 2 ngn gång så gick jag och amanda och duschade sen åkte vi ner till stan och åt mat på wok stugan. sen vid tio över 3 så åkte vi till skövde för att shoppa lite grejer, tog även en glass ute i solen!

annars då, så är det lite krångel med den nya mobilen, först så fick jag ett nytt nr men de skulle byta tillbaka till mitt gamla nr sa det igår, och det skulle bara ta 5 min, det hade de inte gjort så pappa fick ringa dit imorsa och säga till dem det igen, så runt 5 idag så fick jag tillbaka mitt gamla nr. sen så har jag även inte någon svensk meny utan den finns bara på engelska, men har nog lärt mig hälften av telefonen nu nästan så det ska nog gå bra!

bilder och sånt kommer imorgon

Ha en bra kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0