Sjuk!

Hejsan!

dagen började med att jag kollade på kl, såg inte vad den var riktigt så la mig ner igen för att somna om. hann knappt lägga mig innan det kopplade vad kl sedan var, så tog upp mobilen och såg att den var 06.53!, bussen går 07:17. så det var ca 20 min kvar ;s men ialla fall så löste det sig och jag åkte med mamma in till stan. jag har även blivit förklyld vilket inte är diekt en höjdare! sen väll på skolan så fick vi göra lite övningar för att lära känna varandra bättre & så.. sen blev det genomgång med den andra HP klassen och deras mentor =) när kl var 11 så var dagen slut, hade en jäklans huvvudvärk så tog bussen hem direkt.

när jag kom hem så satte jag mig vid datan och kollade på lite mtv pogramm. sen vart jag väldigt rastlös så gick och la mig runt 4 ngn gång. vid halv 8 så vaknade jag upp, så nu har jag drukit lite TE och ätit blåbärsoppa och varma mackor =)

Ha en bra fredagskväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0