Film - Beck annonsmannen

Hejsan Hejsan!

att träna idag var underbart. brukar inte i vanliga fall gilla de här 3 passen för har tröttnat lite på de, men nu när det var ett sånt tag sen så var det riktigt kul! =)
om typ 20 min så börjar Beck på 4:an. har sett filmen 1000 gånger, men alltid kul och se igen ;p så nu ska jag gå och byta om till lite mysigare kläder, sitter i kjolen & en t-shirt för jag har precis provat det som jag köpte i skövde.

Sov gott om vi inte hörs efter filmen



En kvinna blir brutalt överfallen under en cykeltur i skogen. Hon sliter sig loss och under flykten lyckas hon sätta på sin mobiltelefon och få kontakt med sin chockade man. Hon tappar telefonen och maktlös tvingas maken lyssna till det brutala överfallet och hustruns förtvivlade skrik. Ungefär samtidigt hittar man en kvinnas lik, i samband med utredningen av mordet dyker det upp ett telefonnummer. Ett nummer som stämmer överrens med en annons på en begagnad soffa.

Kommentarer
Postat av: josse

Asså jag vågade ine se den filmen själv fa jag sett den 1000 ggr jag med :o

haha

2009-07-28 @ 10:48:21
URL: http://fiineliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0