Bowling, Advenstkonsert, Skövde

onsdag: hela förmiddagen var det friluftsdag. för mig stod det bowling på schemat. började med en liten promenad ner till resecentrum sen till bowlingen. bowlingen var helt ok, kanske inte det roligaste men. haha. på kvällen så åkte jag & camilla till skövde och såg på bio, New moon! riktigt bra film :)



torsdag: idag så skulle vi ta svininfluensan sprutan. aj så ont det gjorde efteråt ( har fortfarande ont)! kände mig inte riktigt frisk på hela dagen, yr huvudvärk & illamående! usch usch. sen efter skolan så var det övning inför kvällen i ca en timma. efter körövningen åkte jag & Hanna ner till stan för att äta sen till Cecilia för att göra oss iordning inför kvällen. sen kl 7 så var det adventskonserten, det gick hyffsat bra men det var riktigt varmt..



fredag: började kvart i 8 med ännu 2 till konserter. först för ållebergsgymnasiet & sen för åttagårsskolan. sen var det bara två lektioner kvar men det gick rätt fort. efter skolan åkte jag & hanna till skövde. gick först lite i affärer och sen åkte vi ut till media markt där Nicklas & robin bengtsson från Idol skulle sjunga.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0