sammanfattning av vad som hänt..

som vanligt går det flera dagar/veckor mellan inläggen. men nu ska jag dra en snabb sammanfattning av det jag kommer ihåg:
fredags:
först skola på dagen, sen hem & gjorde inte så mycket såg på idol och lite så..
lördags: vaknade vid havl 10, färgade håret lite mörkare/guldigare var meningen men skillnaden blev inte så stor. vid 5 så åkte jag in till stan där Hanna väntade på mig. vi gick till oden cup där vi träffade sara & edona och lite senare Gabriella. sen träffa vi även Sofia. oden cup var väl kul, har nog aldrig sett så mycket på fotboll någonsin! haha
söndag: vi stannade på oden cup hela natten så när kl var 9 på morgonen på söndag så var vi rätt trötta så då åkte vi hem. gick och sov vid halv 11 så det blev ett helt dygn vaken där! men aja det var det värt för kul hade vi iallafall :)
måndag: skolan, hade en extra körövning eftersom det är advents uppvisning på torsdag/fredag
tisdag: studiedag idag så tog en lång och härlig sovmorgon, var ute och gick en liten promenad med fanny och sen så har det inte hänt så mycket!


bild från hur jag såg ut på oden cup. kan ju säga att efter en hel natt vaken så såg jag ju inte ut så här längre! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0