Påsklov

har inte bloggat under hela påsklovet så tyckte att jag kunde allt slänga in ett inlägg. i och för sig så har det inte hänt så värst mycket men..

I lördags var jag och Hanna i Göteborg och stor shoppa. blev en hel del där ja. bl.a: en jacka, solglasögon, två tröjor (varav en har jag lämnat tillbaka), en t-shirt och en klänning. väldigt lyckad dag måste jag säga!
på söndagen blev jag dessvärre sjuk, var även lite slö och hängig måndagen och tisdagen.

igår, torsdags, så var jag & camilla i skövde en sväng på dagen. solade bl.a :) sen på kvällen åkte jag till skövde igen, mötte upp Hanna och sedan även Ann-Christine. först åt vi thai-mat, sen tog vi bussen till skara, hehe ja, inte så mycket mer om det ;)

idag har det varit otroligt fint väder och sommaren är verkligen på väg och det gillas skarpt!
imorgon bär det av till Ullared :)


igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0