6, 7, 8, 9 & 10 augusti

inte bloggat på ett bra tag, men sammanfattar de senasate dagarna lite kort.

i fredags så åkte jag till Hanna. vi gick runt lite i skövde innan vi bestämde oss för att ta en tripp till göteborg. så gjorde vi och när vi kom dit köpte vi oss en pizza och satte oss vid vattnet. trevligt trevligt :)

i lördags mötte jag upp Hanna i falköping så handlade vi lite mat och grejjer. sen åkte vi hem till mig och då kom även Ann-christine :) vi fixade iordning maten, lax, potatis & sås, mycket gott blev det! sen efter det bakade vi en kladdkaka och sedan åt vi den medans vi badade i badtunna. en mycket mysig och trevlig kväll!


bild från i vintras

i söndags så åkte jag, mamma, pappa & morfar till jönköping. var bara inne på IKEA en snabbis eftersom vi endast skulle köpa mina fotöljer. efter det blev det en sväng på A6, åt mat och kollade i lite affärer.

imåndags så blev det ännu en tripp till göteborg med hanna. fast idag så stod lotta på liseberg schemat :) fick köa lite mer denna gången än sist men värt var det iallafall :)



idag, tisdag, så har det inte hänt så mycket. sov till kl 1. sen har jag vart ute en sväng och även bakat en banan-kladdkaka. muuuumsigt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så fint på Liseberg. =)

2010-08-11 @ 11:13:22
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0