Paradis Hotel

både idag och igår har det varit fullt upp hela tiden.

igår: vakna vid 6 (vilket var rätt svårt eftersom jag inte har vänt tillbaks på dygnet), skola vid 8-15.20. ner till stan för att hämta linser, de hade dock inte kommit än. 15.45 var det möte på form tog bara 20 min så jag & mamma åkte handla. sen vid 16.45-17.45 var det träning ( har inte tränat sen 6/11 så nu dagen efter känns det !) hem en snabb sväng för att äta och så sen tillbaka till stan för att klippa mig. när jag kom hem från klippningen så färgade camilla mitt hår, nyansen blev mörkbrun/röd.

idag: vakna runt halv 9 åkte med camilla in till skolan. slutade vid 13.10 då jag mamma åkte och tittade lite i kinnarp efter gardiner och liknande. tillbaka till stan för syndundersökning. eftersom mina nya linser inte har kommit än och de jag har nu är 10 dagar gammla så fick jag med mig ett par 14dagars linser. när jag kom hem sov jag mellan 4 - halv 8 så nu lär jag inte kunna somna ikväll! haha oppps.

just nu: paradis hotel


Kommentarer
Postat av: ann-christine

CIIIIIMMOOOOOONNN (L)

2010-01-13 @ 11:57:41
Postat av: Josse

måste bara tillägga att senaste gången du var och träna var på min dopdag :D då vet du (y)

2010-01-14 @ 11:07:32
URL: http://fiineliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0