vecka 11

har inte bloggat under hela veckan så här kommer en snabb sammanfattning:

måndag: idag var det studiedag. så jag åkte iväg till skövde runt två och träffade Hanna. mycket kul hade vi, åkte bla ut till elins esplanad och kolla där, åt bullar på on off m.m. ! haha

tisdag: skola igen för första gången på 2 veckor och det var helt okej. efter skolan åkte jag med Hanna till skövde och jag köpte mig ett par nya skor, det blev vita converse :) ett stort minus för denna dagen: ann-christine blev sjuk!

onsdag: åter igen skola. efter skolan följde hanna med mig hem en sväng. sen åkte vi till skara och såg lite på Mop:s konsert.

torsdag: skola som vanligt. på den långa håltimman så hade jag tid hos tandläkarn. helt onödigt eftersom de inte gjorde något åt det ( jag har en tand som skaver..) sen efter skolan hände det inte så mycket mer än att jag läste på provet som var tills fredagen.

fredag: äntliiiiigen fredag! skolan gick hyffsat fort. efter skolan, i sista sekund, så bestämmde jag och hanna att jag skulle med till skövde!, haha. blev några varv på stan sen hem till henne. mamma och pappa kom och hämta mig vid sju och på kvällen blev det kyckling och kladdkaka med familjen! mummms :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0