20 maj

skoladagen var lååång, hade ett hål på ca 3 timmar.. som vanligt på torsdagar men ändå!

efter skolan följde jag med Hanna hem. vi skulle plugga lite på marknadsföringen och gjorde även så :) åkte hem runt halv 7 och tänkte att jag skulle fortsätta med pluggandet till halv 9 och att jag sen efter det skulle ut och springa en sväng.
men självklart just då skulle himlen öppna sig och regnet bara forsa ner. plugga gjorde jag en liten stund men eftersom åskan var väldigt nära och det blixtra som bara den så vart jag tvungen att dra ur datan, så mycket mer med pluggandet blev det inte heller! aja, tar tag i det i helgen/ nästa vecka ist ;)

ha det fint

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0